08 October 2013

Taipei 2013 Day 2

第二日行程係一早起身去食燒肉 ~~

<田季有間客棧> 位於捷運劍南路站,即係美麗華摩天輪那一個站。由捷運行過去大約8分鐘咁上下啦,哩間 <有間客棧> 的裝修係以重現六、七十年代為主題,有D似好耐世紀尖東有間 buffet (唔記得叫咩名 lu,即係而家尖東翠華樓上)。價錢唔貴同任飲任食 (台灣叫吃到飽) 係佢重點,但最特別之處係佢會有步驟教你點樣燒,最抵死係佢燒多春魚的方式,真係超搞野同超成功。哈哈 .......






炭火燒烤
肉類一般般,不過任食,唔要求得咁多


多春魚原來係要反轉個網來燒,真係大開眼界 !!
食完大約 2 點,我地原先行程係諗住去基隆,不過去到台北站買飛時發現居然無晒畫位飛賣,唔係要我企成個鐘去呀嘛 ?? 最後 ...... 我地選擇放棄。

去唔成基隆,唯有留在台北買野,老實講台灣真係無乜特別野好買 ..... 最後呆太太買了一箱 "第一化妝品"、一支龍眼蜜、一堆 "薑心比心",而我就買了一支台灣產 whisky。

夜晚我地去 <肥田屋> 食鰻魚飯,哩間野又係網上熱評,但唔知係咪當日落雨,我地又唔係排好耐隊咋喎。佢個鰻魚飯都幾好食 (連排我地後面一對歐洲人,唔識睇 menu 都識得哩間野,真利害 .... ) 但就有點點貴囉。



食完返酒店,唔知係咪太耐無咁樣行法,好死攰。我最後提議去按腳 ~ 哈哈

按之前本來諗住之後去食宵夜,但按完我又唔肚餓喎。唔知係咪因為落雨的關係,車仔檔全部都無開,呆太太最後要餓住咁訓 ~~ 哈哈哈 ~~~

- 第二日完 -

參考資料

  • 田季有間客棧 [捷運劍南路站]
    電話 : +886 2 8501 2048
    NT$499吃到飽
    http://hito-bbq.stonebbqtw.com/inn.html

  • 肥前屋鰻魚飯
    營業時間:AM11:30 ~ PM2:30 | PM5:00 ~ PM9:00 (每週一公休) 

No comments: