08 October 2013

Taipei 2013 Day 3

一早起身就係為了落樓下食酒店 buffet breakfast,哩個早餐都幾好味,唔錯。但因為 10 點半就無,而我地又唔會咁早起身,所以住咁多日我地只係食過一餐咁大把 (蝕晒.......)。

食物選擇都幾多,有中式有西式 .... 粥、飯、煎蛋、炒蛋、奄列、橙汁、奶茶、咖啡 .... 咩都有。而咖啡仲有好幾款選擇添,唔錯 !!




食完早餐,時間尚早,呆太太話要返上去訓一陣喎 ...... 唉。等佢訓完,都成 11 點幾 12 點 .....

我地原本行程係去貓空同深坑老街,但因為太晏出發又落雨,上到貓空站都 2, 3 點,深坑老街行程被迫取消。可能因為落雨無咩人上山,去到都唔駛排隊,我地仲坐透明車卡添 ~ 哈哈。

由西門町去貓空都尚算方便,搭捷運去動物園站,出站後向前行5-10分鐘就到貓空纜車動物園站喇。由於貓空會受天氣影響而停駛,出發前請去佢個網頁睇一睇係咪營運中,唔係就白行喇 ~

其實 ....... 
...... 係咪真係咁驚呢 ?





山上面有好多茶室,我地去哩間
全日都落雨 ..... so sad ~
食完個 tea 就落山喇,我地返酒店附近食胡椒餅。一人食一個胡椒餅,其實都幾飽,不過新鮮熱辣辣又真係幾好食。之後行一陣西門町,返酒店沖個涼 (又沖涼 ..... ) 就出發食鼎王喇 ~


鼎王同無老鍋原同一集團,論人氣應該係鼎王出名 D,但我地就一致覺得無老鍋比較好食。


- 第三日完 -

參考資料
  • 福州世祖胡椒餅
    電話 : 02-2311-5098
    地址 : 台北市中正區重慶南路一段13號

No comments: